Mi a Google Ads (régi nevén Google Adwords)?
Egy kattintásalapú hirdetési rendszer, amivel a Google keresőben jelenhetnek meg a hirdetéseid az elsők között. Fontos, csak a kattintásokért kell fizetned.
Remekül lehet vele célozni, meghatározhatod, hogy mikor milyen országban, városban, km-es körzeten belül és kinek jelenjelnek meg a hirdetéseid nem és kor szerint is, a meghatározott kulcsszavakra, továbbá viselkedés alapján szegmentálhatod hirdetéseid.
A kezedben a döntés, hogy, meghatározd, hogy maximum, mennyit lennél hajlandó fizetni egy kattintásért, de rábízhatod a Google mesterséges intelligenciájára is.
Használható márkaépítésre, ismertség fenntartásra, új vásárlók szerzésére, régiek megtartására, termékbevezetésre, promotálásra…valójában mindenre, de egymagában nem elég csak ezt a csatornát használni.
Google Ads hirdetés típusok
Két fő területe a kereső és a display hirdetések.
A kereső hirdetésekkel, még akkor is, hogy ha nincs jól keresőoptimalizálva az oldalad, azonnal az első fizetett találatok között tudsz megjelenni még egy vadi új weboldal esetén is. Legyél mindig az 1-3 pozícióba!
A display hirdetések segítségével, megjelenhetsz számos weboldalon (ott célszerű, ahol a célcsoportod van) képes vagy videós hirdetéssel. Továbbá hirdethetsz Gmailben és Youtube-on is.
Google Ads promóciós ajánlat
Ha még nem hirdetted Google Ads-el vállalkozásod, akkor érdemes kihasználni az ajándék 15 000 Ft-os kupont, melynek megszerzésében tudok segíteni. A másik feltétel, hogy 5 000 Ft elköltése után, írják jóvá.
Ha már van Google Ads fiókod, de nem vagy biztos a hatékonyságába, esetleg más ügynökség kezeli és nem vagy velük megelégedve, akkor:
Keress meg, szívesen átnézem a fiókod és megbeszéljük miket érdemes változtatni.
Erősítsd az Online marketinged! MEGÉRI!
Töltsd ki az ürlap mezőit, hogy elkezdhessük a közös munkát!
Közösségi média