Az E-commerce másnéven e-kereskedelmi marketing az a tudatosság és a cselekvés, amely a terméket vagy szolgáltatást elektronikus úton értékesítő vállalkozás felé vezet.
Az e-kereskedelmi marketing szakemberek használhatják a közösségi médiát, a digitális tartalmat, a keresőmotorokat és az e-mail kampányokat a látogatók vonzására és az online vásárlások megkönnyítésére.
Röviden: Eszközök tárháza, kombinált használata a webshopod forgalmának és a profit növekedés érdekében
Fontos a szinergia az eszközök, között. Ha az összhang nincs meg akkor az jelentős pénz és idő pazarlással jár
Nem elég csak egy e-commerce marketing eszközre támaszkodni, mert abból nem lehet profitáló az online vállalkozásod.
Ezért nem árt több lábon állni és kihasználni az e-ker eszköztárában nyújtott lehetőségeket.
Én meg mondom neked, hogy milyen online eszközök adják a növekedésed motorját a lentiek közül:
- Google Ads
- Facebook Ads
- Insta Ads
- Youtube
- Webshop Audit / Analitika
- Marketing automatizáció
- E-mail marketing
- Seo / Linképítés
- Kulcsszókutatás
Közösségi média