Web analitikai eszközök segítségével (pl: Google Analytics) tudod mérni a weboldaladra érkező forgalmat. Továbba a forgalom által megvalósult célokat és konverziókat, (ha ezek be vannak állítva), illetve megtudhatod, hogy milyen mértékben térülnek meg a hirdetéseid, befektetéseid.
A WEB analitika használatával folyamatosan tudod javítani weboldalad teljesítményét. Meg tudod nézni mely szolgáltatások, termékek iránt nagyobb a kereslet, és nem utolsó sorban nagyon sok mindent megtudhatsz a weboldal látogatóiról.:
- Lokációs adatok – Honnan érkezett
- Technológiai adatok – Milyen eszközről
- Demográfia adatok – Kor, nemek aránya
- Milyen forrásból érkeznek a látogatók? – SEO, FB, Google Ads, Direkt…
- Voltak-e már az oldalon?
- Mit csinálnak az oldalaidon?
- …..
Ha eddig még nem foglalkoztál, a webanalitkával, akkor csoda, hogy még működsz, viszont a jó hír, hogy van növekedési potenciálod.
INGYENESen fel ajánlom neked a beállítások eszközölését és 1 hónappal később együtt kielemezzük az adatokat, hogy meg tudd milyen profitnövelő lehetőségeid vannak.
Ha van beállított analitikád, akkor meg kell vizsgálni, hogy mit mutatnak a számok és milyen további beállításokra van szükség, hogy még pontosabban meghatározhatóak legyenek a fejlődési területek, azaz a növekedési potenciál!
“Web analitika nélkül az online marketing halott lenne” Krisztián
Közösségi média