Web analitikai eszközök segítségével (pl: Google Analytics) tudod mérni a weboldaladra érkező forgalmat. Továbba a forgalom által megvalósult célokat és konverziókat, (ha ezek be vannak állítva), illetve megtudhatod, hogy milyen mértékben térülnek meg a hirdetéseid, befektetéseid.

A WEB analitika használatával folyamatosan tudod javítani weboldalad teljesítményét. Meg tudod nézni mely szolgáltatások, termékek iránt nagyobb a kereslet, és nem utolsó sorban nagyon sok mindent megtudhatsz a weboldal látogatóiról.:

  • Lokációs adatok – Honnan érkezett
  • Technológiai adatok – Milyen eszközről
  • Demográfia adatok – Kor, nemek aránya
  • Milyen forrásból érkeznek a látogatók? – SEO, FB, Google Ads, Direkt…
  • Voltak-e már az oldalon?
  • Mit csinálnak az oldalaidon?
  • …..

Ha eddig még nem foglalkoztál, a webanalitkával, akkor csoda, hogy még működsz, viszont a jó hír, hogy van növekedési potenciálod.

INGYENESen  fel ajánlom neked a beállítások eszközölését és 1 hónappal később együtt kielemezzük az adatokat, hogy meg tudd milyen profitnövelő lehetőségeid vannak.

Ha van beállított analitikád, akkor meg kell vizsgálni, hogy mit mutatnak a számok és milyen további beállításokra van szükség, hogy még pontosabban meghatározhatóak legyenek a fejlődési területek, azaz a növekedési potenciál!

“Web analitika nélkül az online marketing halott lenne” Krisztián

Csak abban esetben kérj ajánlatot, ha megfelelsz a lenti követelmények bármelyikének:
  • Webshopod van
  • Van honlapod
  • Nem úgy megy céged, mint szeretnéd
  • Szeretnél növekedni a digitális marketing segítségével
  • Van időd a konzultációkra
  • Tudsz online marketingre költeni
  • Megfogadod Krisztián tanácsait

Biztos TÖBB vevőt szeretnél?

Csapjunk bele!

ADD MEG ADATAID, HOGY ELKEZDHESSÜK A KÖZÖS MUNKÁT!